• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ 
  • کد خبر : ۱۴۷۳۸
رییس مرکز بهداشت شهرستان قزوین:
نظارت بر رعایت پروتكل های بهداشتی از اصناف، توسط بازرسان اتحادیه ها صورت پذیرد

دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین، در نشست آموشی با موضوع بهداشت مواد غذایی و رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف، گفت: با توجه به دستورالعمل مدیریت هوشمند بیماری کرونا، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از اصناف، توسط بازرسان اتحادیه ها صورت پذیرد.

رئیس حوزه بهداشت شهرستان قزوین اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط این مرکز برای برگزاری نشست های آموزشی برای بالا بردن سطح آگاهی بهداشت در اصناف، از طریق روسا و اعضای اتحادیه ها،  آمادگی دارند، تا از تعداد تعطیلی اصناف و پرونده های ارسالی به مراجع قضایی کاسته شود.

 

ممنوعیت عرضه قلیان و  مواد دخانیات در اماکن عمومی

 مهندس هاشم یوسفی، مسؤول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین هم گفت: عرضه قلیان، مواد دخانیات و هرگونه تبلیغات، مانند: سیگار در اماکن عمومی ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه تبلیغاتی، با افراد خاطی، برخورد قانونی خواهد شد.

وی، عملکرد سال ۱۴۰۰، شامل: تعداد بازرسی از اصناف، تعداد نمونه برداری از آب شُرب، مواد غذایی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف را تشریح کرد. مهندس یوسفی، ثبت تعدادی از اصناف شامل: فروشگاه های بزرگ، مراکز پخت و پز، قنادی ها و بستنی فروشی ها در سامانه "ایران من" و دریافت کد کارکنان واحدهای صنفی مربوط به وضعیت واکسن کرونا را لازم و ضروری دانست.

این نشست، روز 24 اردیبهشت 1401 با حضور اتحادیه های شهرستان قزوین در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان قزوین برگزار شد و مهندس یوسفی به سؤال های اعضای اتحادیه ها پاسخ داد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0